Efektima - masło do ciała z olejkiem kokosowym i olejkiem jojoba

W olejku kokosowym zakochałam się dwa lata temu. Wtedy to używałam go wyłącznie na twarz i włosy. Teraz ten olejek jest prawie wszędzie. Nawet w maśle do ciała. Jak ono się spisało? Jest to próbka, dlatego napiszę Wam tylko moje odczucia na ten temat. Zapraszam!


Masełko dostałam w 50 ml próbce. Opakowanie pełnowymiarowe ma 200 ml. Zamknięte zostało w przeźroczystym i niskim słoiku. 


Konsystencja nie jest bardzo zbita. Masło jest na tyle gęste, że nie ucieka z dłoni. Dobrze się rozsmarowuje. Zatopione w nim czarne kropeczki, są drobinkami olejku jojoba. Rozpuszczają się pod wpływem masażu. Masło ma bardzo ładny zapach. 

Skład:


Masło przypadło mi do gustu na tyle, żeby sięgnąć po wersję pełnowymiarową. Mazideł do ciała używam głównie na noc. I tak było w tym wypadku. Wysmarowałam nim ciało i co mnie zdziwiło? Skóra dość szybko wchłaniała swoją porcję nawilżenia. 
Po wszystkim była nawilżona na tyle, że na drugi dzień nie musiałam niczego wsmarowywać. Bardzo podoba mi się taki efekt. 

Moja ocena: 5/6

Masło możecie dorwać w sklepie Efektima, jak i niedługo w Rossmannie, w cenie około 15-16 zł. 
W sklepie internetowym, do każdego zamówienia powyżej 15 zł, próbkę masła dają za darmo :) 

Pozdrawiam! 




14 komentarzy:

  1. Mam to masełko ale w mini pojemności z shinyboxa. Polubiłam je, ze względu na te drobinki trzeba nieco dłużej masować skórę aby się rozpuściły, niż to robię ze zwykłymi balsamami

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te masełko i bardzo je lubie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam to masełko i też skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda - uwielbiam takie maziajki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że się sprawdza, bo też je mam i czeka w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam masła do ciała *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresowałas mnie tym. Szczegolnie konsystencja, nie cierpię tych sciekajacych, lejących sie mazidel ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam masła do ciała, a w dodatku kokosowe...marzenie :D Muszę wypróbować, jak tylko zużyję choć trochę moje zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Skusiłabym się na nie :) konsystencja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm a masełka lubię o to bardzo szkoda tylko, że starczają mi na krótko ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się, że byłabym nim zachwycona : ) Uwielbiam kokosa i masła wszelkiego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajna cena, będę mieć na uwadze jak wykorzystam swoje masełkowe zapasy :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)