Ogrody Sabinu - naturalne soki owocowe

Po zimie, kiedy było mało słońca, nie było świeżych owoców czy warzyw, musimy zadbać o swoje ciało od wewnątrz. Zalecam branie witamin w tabletkach, ewentualnie picie soków. Najlepiej tych naturalnych. Tym razem padło na Ogrody Sabinu.   
Są to naturalne soki, bez dodatku cukru i innych takich. Jest naturalnie tłoczony. Dowodem na to jest to, że w sokach jest osad. W sztucznych sokach tego nie znajdziemy. 


Pierwszym sokiem, jakiego spróbowałam był jabłkowy. Wypiłam go do obiadu. Smakował jak najprawdziwsze jabłka. Bardzo mi smakował.


Sok z jabłek i czarnej porzeczki był smaczny, ale kwaśny. Nie do końca lubię smak porzeczek.


Połączenie jabłek z malinami, także należy do bestselerów firmy. Jest bardzo smaczny, lecz ma lekki kwaskowaty posmak, mimo to go polubiłam.


Sok z jabłek i żurawiny, wyparował zanim zdążyłam się zorientować. Nie załapałam się na niego, ale rodzice mówili, że był bardzo smaczny. 

Domownicy bardzo chwalili te soki, nawet ten z dodatkiem czarnej porzeczki. Myślę, że nie raz jeszcze do nich wrócimy. Zwłaszcza, że są naturalne a przy tym bardzo smaczne i pożywne. 

Pozdrawiam!











 

16 komentarzy:

  1. naturalne, zdrowe sok najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie mialam stycznosci z ta firma, ale czuje ze te soczki naprawde sa pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie soki, ale bym się napiła ich! :o <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mniammm, na pewno pyszne, ja czasami sama wyciskam

    OdpowiedzUsuń
  5. to właśnie jeden z tych soków dpstałyśmny w piątek :D?

    OdpowiedzUsuń
  6. tych soczków nie piłam,ale ogólnie wolę soki swoje domowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm ;) wyobrażam sobie jak musiały smakować. Szkoda ze nie załapałaś sie na tej jeden ale może jeszcze będzie okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszą świetnie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze robię zapasy jesienią i mam na zimę i wiosnę swoje soki. Najlepsze są jabłkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tych produktach. W sumie to osobiście wolę https://www.herbapol.com.pl/produkty/spozywcze/ice-tea-pl czyli naszą rodzimą mrożoną herbatkę.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)